torstai 13. heinäkuuta 2017

Uusia värityskuvia

Huomasin, että blogini värityskuva-postauksissa vierailee säännöllisesti enemmän porukkaa kuin muissa postauksissa. Kiva, että käytte ja toivottavasti löytyy mieluisaa väritettävää! Hienoa, että vielä löytyy värittelijöitä, vaikka isoin buumi onkin mennyt ohi. En ole pitkään aikaan piirrellyt lisää kuvia, mutta nyt ajattelin ilahduttaa parilla uudella kuvalla. :) Jos on tekemisen puute lomalla, niin tästä voi tulostaa kuvan ja värittää. Lisää aikaisempia värityskuviani löytyy ylävalikosta "Värityskuvia" -napin alta.


Värikästä heinäkuuta kaikille!

9 kommenttia:

  1. En kyllä väritä kuvia, ihailen vain, miten joku voi olla noin taitava piirtäjä. Itseltä ,kun ei kynästä tule tilku-ukkoa kummempaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kehuista, Ansu. Värittää en oikein osaa, mutta piirtäminen on minun juttu. :)

      Poista
  2. Ihanat kuvat olet piirtänyt! Minä ostin tänään tytölle ensimmäistä kertaa Top Model-vihkon. Nyt on innoissaan piirtänyt jo monta vaatetta niille malleille. Nyt minun pitää piirtää pikkusiskollekin ihmisiä, että hänkin saa piirtää vaatteita.

    VastaaPoista
  3. Ihanat kuvat olet piirtänyt! Minä ostin tänään tytölle ensimmäistä kertaa Top Model-vihkon. Nyt on innoissaan piirtänyt jo monta vaatetta niille malleille. Nyt minun pitää piirtää pikkusiskollekin ihmisiä, että hänkin saa piirtää vaatteita.

    VastaaPoista
  4. Ihanat piirustukset!
    Minulla on yksi aikuisten värityskirja. En olekkaan aikoihin väritellyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sari. :) Värittämisessä on varmaan sama juttu usein kuin piirtämisessä, että välillä tulee pitkiä taukoja ja sitten taas värittää/piirtää monena päivänä peräkkäin kun oikein innostuu.

      Poista